September-2015.reismee.nl

New York

Maandag, nog maar drie dagen en wij hopen weer veilig in Parijs te landen, maar de zon schijnt en dat is belangrijk!

Na het ontbijt zijn we naar de universiteit gereden van Manhattan, daar hebben we het statute van Sylvette gezocht en gevonden. Het is het standbeeld wat in een iets andere vorm ook bij Boymans in Rotterdam is te vinden, Daarna zijn we naar de High Line gereden, ook in lower Manhattan. Dat is een oude Metrolijn die niet meer gebruikt werdt sinds de jaren tachtig. Nu is dat een paradijs van planten en prachtige gezichten op de Stad. Wij hebben daar een mooie wandeling gemaakt een een fantastische sandwich gegeten. Na de lunch naar het Central Park. Daar nogal wat gewandeld..... Het was prachtig weer, dus we hebben heerlijk genoten.

Tot slot zijn we naar Queens gereden om de Globe te bekijken .... dat was zoeken en nog eens zoeken, uiteindelijk vonden we dit statuut, maar aan de andere kant van de autoweg, dus geen foto's...

Maar weer terug in het hotel om ca 19.30 uur, konden we tevreden ons diner starten, want we hadden meer dan 13 km gelopen vandaag. (Dat kunnen we op onze tel zien)

Anneke

Weer bedankt voor het verhaal en mooie foto's.
Nog even genieten voor dat jullie in het vliegtuig stappen.
Veel liefs van mij Bisous

bas

Ook bedankt voor de vele berichten van jullie het was erg leuk goede reis te rug a.s.Donderdag Bastiaan

Tiara Tours