September-2015.reismee.nl

Regen en wind....

vandaag was er geen zon.... Alleen Sylvette. Het was een natte dag... Zachte regen, harde regen, cats and dogs......

Het was niet anders. Dus om een uur of negen zijn we weggereden. Maar in verband met het weer besloten om alleen landweggetjes te nemen, tenslotte stond er voor vandaag maar 200 km op de planning. Ondanks de regen hebben vele leuke dorpjes doorkruist, en ook nog een Golden Corral gevonden om even na half twee, dus dat was niet verkeerd.

Wij arriveerden om ca vier uur in het hotel in Philadelphia. Weer een Super 8.

Na en bierje zijn we op zoek gegaan naar een fles wijn. Dat kost hier altijd wat moeite, maar vandaag troffen we een wijnwinkel met letterlijk alles. Inclusief alle Franse districten, alles uit alle delen van de wereld, dus je begrijpt.... We gingen met enige flessen de deur uit.

Het diner hebben we dus op de kamer genuttigt, Cowlsla een mooie dressing, wat chips en een hele mooie Napa valley wijn, dat was genieten. Mijn verkoudheid had er aardig onder te leiden want die smolt als sneeuw voor de zon.

Foto's zijn er vandaag heel weinig, slechts 1, van het restaurant tegenover ons hotel. Morgen gaan we Cherie ontmoeten, de FB vriendin van Sylvette. We zijn benieuwd. Leuk hè?

Anneke

Gelukkig hebben jullie een goede rit gehad, en zowaar
Wijn gekocht wat ook de verkoudheid minder maakte.
Hopelijk blijft dat zo.
Maar ik hoop dat het weer wat beter gaat worden.
Bedankt weer voor het bericht en eken goede reis verder.
Veel groetjes en Bisous doeiiii.

Tiara Tours