September-2015.reismee.nl

New York, dinsdag

Na even in de file gestaan te hebben waren we weer in Manhattan. Ons hotel is slechts 4 km van het centrum, waar van er 3 km tunnel is. De Lincoln tunnel begint bij het hotel, dus super snel in de stad.

We zijn het centrum door gecrossd en via de Manhattan Bridge naar Brooklyn gereden. Daar de Brooklyn Park bezocht, heerlijk in de zon gewandeld en van het uitzicht genoten.

Om twaalf uurzijn we naar Junior's gereden, een restaurant in Brooklyn dat wereld bekend is voor zijn Cheescake. Vele presidenten van Amerika hebben daar gegeten, Obama was de laatste, en nu wij!

Na de Lunch hebben we een bezoek gebracht aan het museum van Roerich, een magnifiek artist, maar dat zie je wel op de foto's.

Daarna teruggereden naar het centrum, naar d Fifth Avenue. Natuurlijk moest er geshopt worden...... Gelukkig niet te lang, want anders zou onze credit card te warm worden....

Na een tour over Time Square zijn we weer terug naar het hotel gereden. Om even na zevenen waren we thuis.