September-2015.reismee.nl

Philly to New York

Vandaag zondag. Het weer was iets beter, geen regen en niet zo koud, nog wel aardig wat wind. Na het ontbijt direct weer naar het Centrum gereden. Daar waren veel straten afgezet voor een parade. Het is hier de maand tegen Borstkanker. Er wordt dan veel geld opgehaald voor de bestrijding er van en op alle hoeken kan je informatie krijgen. De gemeente draagt ook een steentje bij, zij hebben het fontein in het Love-park lila gekleurd.

Na twee uur daar rond gewandeld te hebben zijn we naar New York gereden, een kleine 150 km.

Onderweg gelunchd en om ca 15 uur waren we in ons hotel. Even snel geinstalleerd, en je geloofd het niet, maar we kregen dezelfde kamer die wij hadden in dit hotel drie jaar geleden, tijdens Sindy, de storm.

Het was weer leuk om terug zijn in the big apple, nu met een prachtig weer, want er was in New York geen wolkje aan de lucht, heerlijk! Wij zijn eerst een rondje Manhattan gaan maken en daarna naar 9/11 gereden, daar geparkeerd en ons gemengd tussen alle zondagswandelaars.

Het blijft een imposant geheel, het memoriam, het plein, de gebouwen, fijn om weer terug te zijn. Om een uur of vijf zijn we weer in de auto gestapt en via de Boulevard De Amerika naar upper Manhattan gereden tot aan Central Park en toen weer terug via de 5th Ave naar de Lincoln tunnel.

om de dag goed af te sluiten hebben we wat teten gekocht bij Walmart in ons North Bergen.

Anneke

Wat fijn dat het weer mooi is bij jullie en er weer een zonnetje schijnt. En hebben beide weer heel wat gelopen
Bedankt weer voor het het de mooie foto's met veel
Groetjes en Bisous daggggggg.

Anneke

Sorry er is een foutje in het vorige berichtje, want het moet zijn:
Bedankt weer voor het verslag en de mooie foto's doeiiii.

Tiara Tours