September-2015.reismee.nl

Washington.....

Regen, regen en nog eens regen, maar.... Nog steeds ongeveer 25 graden, dus wij lopen gewoon in de regen, zonder jas, want dat is veel te warm....

vanochtend eerst naar ons hotel in Arlington, Washington gereden. De kamer was nog niet klaar, dus we hebben een taxi genomen naar de shuttle in de buurt. Wij wachten.... Wachten, maar geen shuttle. Dus weer een taxi genomen terug naar het hotel. Geen goed plan, dus de auto opgehaald en zelf weer naar het Witte huis gereden. Normal mensen kunnen daar niet parkeren, maar wij.... Ha, ha, precies 1 plek en daar hebben we de hele dag gestaan.

we hebben ons suf gelopen. Eerst het Memorial begraafplaats, daarna de obylisk, het memorial Lincoln, het Wiite huis, historish museum, hat Capitol, het Pentagon en natuurlijk een geweldig restaurant, met echt eten. Wel duur, maar voor een keertje...

We hebben een fantastische dag gehad, met veel motregen, maar tussen de buien door voldoende tijd om weer op te drogen. Morgen gaan we musea bezoeken, want er wordt meer regen verwacht en voor het weekend zelfs een tropische storm. Dus dat hebben wij weer als we straks in New York zijn....