September-2015.reismee.nl

Een dag te laat....

Vandaag wat later vertrokken, want er was niet veel te rijden, slechts drie uurtjes. Dus onze eerste stop was tussen de middag, bij Golden Coral.
Dit zal ik even verklaren. Wij proberen altijd een Golden Coral op onze route te vinden, want dat is een restaurant ..... geweldig. Voor de entree hebben ze een grote salade bar en een fruitbar, het hoofdgerecht departement is ongelooflijk, vele soorten vlees, vis en gevogelte, vele aardappel variaties en veel verse groente. De desert zijn overdadig, van vele soorten taart tot aardbeien die in een chocolade fontein geddopt kunnen worden.
Dat alles voor $ 6,67 per persoon, zoveel en zo vaak als je maar wilt. Dus daar kunnen we de middagmaaltijd gezond eten (dus niet te veel nemen) en de hamburgershops ontlopen. Die komen namelijk na enige dagen je strot uit.
Wij zijn daar dus even blijven zitten, want.... Het regende de hele ochten.
Na installatie in ons hotel zijn we een toer door Washington gaan maken, in d auto, want het regende nog steeds. Hwt witte huis, het Capitol en d naald, alles vanuit de auto gezien. Geen foto's, want die willen we morgen maken als we de hele dag naar de stag gaan. Wij hebben voor morgen een ander hotel, meer naar het centrum en dichtbij een Metro station, dus morgen met de Metro naar het centrum en lopen maar.

Tiara Tours