September-2015.reismee.nl

Zondag in Nashville

De regen was voor de nacht, want toen we ontwaakte was het alweer redelijk weer, veel bewolking, maar droog en zo af en toe een zonnetje.

Na het ontbijt zijn we weer op weg gegaan naar het centrum van de stad. Het was ongeveer tien uur, maar het was alweer een drukte van belang. Sylvette wilde graag een paar Cow-girl laarzen, dus we hebben alle 'boot'shops afgelopen om een indruk te krijgen van de prijzen en wat men te bieden had. Uiteindelijk een prachtig paar gevonden bij een zaak met American products.

Zij blij, dus direct een beetje goede band gezocht in één van de tientallen zaken en daar een aperatief gedronken. De lunch hebben we bij Hooters genuttigd. Voor diegene die Hooters niet kennen.... Dat is een restaurant waar de serveersters in hotpants en een laag uitgesneden T shirt rondlopen. Dat was weer leuk en we hebben er ook nog goed gegeten ook.

Daarn op weg gegaan naar Knoxville, de laatste stad in Tennesee. Daar een hotel genomen om weer een dagrapport te schrijven. Het landschap veranderde weer snel, Knoxville ligt in een berglandschap, dus het was een prachtige rit.