September-2015.reismee.nl

Tijd voor wat muziek...

Zaterdag de zes en twintigste alweer. De tijd vliegt, zo ook onze trip. Vandaag naar Nashville, de stad waar de country muziek geboren is. maar eerst.... st Louis, niet ver van Troy.

het weer was oké, maar bewolkt. Jammer, want de Arche in St. Louis in Missouri moet schitteren in de zon, maar helaas dat deed hij niet. De arche is192 m hoog en je kan met een soort lift omhoog in de Arche voor een mooi uitzicht. Maar het weer deed ons besluiten om verder te gaan.

Om ca 15.00 uur kwamen we aan in Nashville. Na installatie in hotel zijn we naar het centrum gereden.. Daar de oude wijk de Printers Alley bezocht met wat bars en vooral muziek.

De hoofdstraat van de stad is Broadway, een straat met winkels maar vooral cafe's en restaurants, elk met levende muziek, dus dan kan je de sfeer voorstellen als lezer. Het is uniek, het is uniek. Het was een drukte van jewelste. Er was extra publiek, want Taylor Swift trad op in de grote hal aan Broadway. We had a nice time.

bas

Ik weet zeker dat jullie genieten leuke verhalen Peter. groetjes Bas en natuurlijk de fotos niet vergeten.

Tiara Tours