September-2015.reismee.nl

Weerzien in Troy.....

Vrijdag 25 September,

Een rustige start vandaag. Na het ontbijt zijn we op weg gegaan naar Troy, de stad waar Masja woont. Het is een kleine vijf uur rijden, dus we hadden alle tijd. Dat was maar goed ook want de vele werkzaamheden aan de weg zorgden voor aardig wat op onthoud.
Onderweg kregen we een hele routebeschrijving van Masja, hoe en waar haar kantoor is en het restaurant waar we afgesproken hadden.
Om ca 15.00 uur waren we in het hotel. Prachtige kamer. Het was alweer een Super 8 hotel. Die bevallen ons goed, want zij zijn zeer prijswaardig en de kwaliteit is uitstekend. Elke kamer heeft een koelkast, koffie machine met koffiepads, strijkplank en strijkmachine, föhn, magnetron, aircondition en natuurlijk een tv.
Zo, dat even een hotel beschrijving, niet zo interessant, maar toch.... En by the way, het was vandaag net boven de dertig graden, dus ook dat zat weer mee.

We waren ruim op tijd in Troy. Zo, dus we hebben Masja op haar werk bezocht, bij de krant van de stad. Het was een geweldig weerzien!
Zij werkt bij de plaatselijke krant, een typisch dorpsgebouw met een prachtige muurschildering.
Daarna pikten we hun zoon Jason op bij school en vervolgens naar een restaurant.
Na het eten hebben we Marc opgehaald an zijn we naar de Highschool gereden voor de vrijdagavond Football match. Zij hebben een Duitse jongen in huis, die op de highschool een jaar lang studeerd, hij speelt in het schoolteam.
Wat een show kregen wij te zien. Om de wedstrijd heen waren alle clubs van de school actief, de chearleaders, de fanfare, de dansgroep, etc.
Na dot spectakel hebben wij bij hen thuis nog een glas gedronken. Weer een geweldige dag, niet zo veel gelopen, maar wel veel genoten, vooral van het weerzien van Masja na ca 37 jaar.....

bas

Leuk na zoveel jaar Masja te zien dat is altijd leuk, nog fijne dagen. Bas

Tiara Tours