September-2015.reismee.nl

Via Indiana naar Illinois....

Vroeg opgestaan en vertrokken naar Chicago, waar we een paar dagen zullen blijven.

De rit gaat over een autoweg van ca 365 km lang, de afstand tussen Groningen en Maastricht.... Daarna nog ca 200 km en we kwamen in Chicago aan. Alweer een Super 8 hotel gevonden. Net gerenoveerd, dus een prachtige kamer met alles er op en er aan.

Illinois heeft een uur tijdverschil met Michigan, dus we waren goed op tijd en arriveerden, na een goede lunch bij Big Boy, om ca 15.00 uur in het Hotel. (Verschil met NL nu -7 uur)

Na installatie naar het centrum van ed stad gereden en de auto geparkeerd. Chicago is een wereldstad. Het Centrum was ca 22 km verder.... Parkeren kost $ 20 per uur.... (Dus ca € 18).

Ons eerste bezoek was het Millenium Park. Daar is veel art te vinden, ondr andere de beroemde boon, The Bean. Gemaakt als een grote spiegel in een park met d wolkenkrabbers er om heen.

Om ca 8 uur waren we terug en hebben we in het hotel gegeten. Het was weer een prachtige dag.